31 juli, måndag

Igår åkte jag in & handlade & sen tillbaka till Lövstalöt för frukost & hämta hem familjen.
Hem & röjde & förberedd för spontanhäng med våra älskade Stigberg.

Firade in min sista semesterdag ordentligt!
Gott att äta & fram & tillbaka väder men vi fick lite sol trots allt.

Vid 12 la jag mig & imorse ringde klockan för jobb.
Jag har inte haft någon jobbångest & knappt insett att ja ska jobba.

Det var lugnt på jobbet, men tur jag har min vapendragare Hanna på jobbet denna vecka, bara vi typ.

När jag kom hem var svärfar här.
Daniel gjorde vodka pasta & jag röjde lite.
Lyx med god pasta med en regnig måndag.

En kvällspromenad hann jag med & film med barnen men nu ska jag sova, är helt slut.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Kristine

Ja; alt - og alle - til sin tid!

Ønsker deg en fin midtuke-dag ^^

2023-08-02 @ 16:51:39
URL: http://slossplassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0