22 januari, söndag

Igår startade vi dagen med hockey, Dennis kom & kollade på Valle & han blev så glad.
Sen mot Blomsterlandet & handla gröna växter & sen till kvantum för att handla lite mat.

När vi kom hem åt vi lunch & jag fixade & förberedda för middag.
Sen tog jag mig ut på en väldigt kall promenad.

När jag kom tillbaka fixade jag mig & tog det lugnt.

Vid 18 kom Isabelle, vi kan väl kanske kalla henne Dennis flickvän.
En så trevlig kväll med mycket skratt & väldigt trevligt.

Idag blev det frukost & en ännu kallare prommis.
Sen lunch med Therese, Bella & Micke för att fira Daniel.

Sen skyndade vi på Valles innebandymatcher i Storvreta.
Som han längtat & tränat.

Pappa, mormor & morfar var med & hejade också.

Sen åkte vi hemåt & Mia & Sam kom, sen kom mamma, pappa, mormor, morfar & Ludde.
Vi firade Daniel lite & ser blev fika & mat, så mysig söndag med familjerna.

När alla åkte slängde vi oss i soffan & kollar dom 2 sista Johan Falk filmerna nu.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0