1 januari, söndag

Vilket nyår vi fick igår.
Jag startade dagen med en härlig promenad med favoritpodden.

Sen hem & fixa mig själv  & duka & förbereda lite.
Stigberg & Dennis kom vid 14, vi skålade i champagne ute & grillade lite sen gick vi in.

Så så mysig dag & kväll & natt. 
Så mycket gott att äta & dricka.

Vi la oss vi 3 så vi sov länge idag, vi 10.30 gick jag upp, vaknade såklart långt innan  det.
Frukost blev halv 12-12.

Sen åkte dom hem & jag röjde lite sen en promenad.
Lugn dag med pizza & sen har vi kollat Harry Potter hela kvällen, mysigaste dagen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0