18 augusti, fredag

Igår började barnen skolan, som dom var taggade & när jag lämnade dom & såg Filippa & hennes gäng mötas blev jag alldeles rörd, så fina tjejer & så glada att äntligen vara tillsammans igen.

Micke kom på kvällen & det blev leta kantareller för min, Filippa & Mickes del, vi hittade tyvärr inte så mycket.

Daniel fixade även hallonpaj till första skoldagen.

Imorse startade jag dahen med en promenad som jag gjort hela veckan, det är sååå härligt.
Frukost framför Nyhetsmorgon sen lämna barnen, så bra morgon.

När jag lämnade barnen blev jag lite rörd när jag lämnade dom.
Lite tårar som rann, lyckotårar.

Har varit lite omtumlande dagar & en del att tänka på.

Idag fick vi åka & se vårt nya kontor, wow alltså såååå fint & Stort.

Välbehövt fredagsmys idag med pizza & filmer.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0