28 april, fredag

Vaknade så nöjd imorse med vetskapen att jag jobbar halvdag endast.
Minkroskop med Hanna & fredagschoklad, kan inte bli bättre.

Vid 12 åkte jag hem för att kasta i mig lunch sen hämta Valle för tandläkarbesök.

Det upptäcktes ett hål & det fanns tid direkt att laga så det var bara att köra på.
Alltså wow så imponerad jag var av Valle, så modig & duktig trots att han visste vad som väntade, otroligt stolt, så imponerad av att tandläkare & tandsköterskor, berömde dom.

Sen fick han välja present på Thuns när han varit så duktig & sen hämta Filippa.

Mormor & morfar & Agnes kom hit på fredagsmys , så mysigt .
Dom åkte vid 9 & då tog jag en dusch & sen kollade familjen  på New moon, så mys!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0