28 september, tisdag

Igår skulle jag träffat Therese & Otto & gå ut & äta efter jobbet, men jag hade väldigt ont i halsen & hon var inte heller kry så vi ställde in.

Jag storhandlade & sen åkte jag hem till Daniel & han gjorde en supergod skink-& broccolipaj, såå gott!

Jag tvättade & plockade kläder sen var det middag i soffan & serier.

Idag jobb & sen hem & fixa middag & sen kom barnen äntligen hem & Micke!
Som jag saknat dom!!!

Kramkalas & tacos enligt barnens önskan.
Mamma & pappa dök upp & överraskade oss &kom  också på middag, dom hade också saknar barnen! 

Mysig onsdag & äntligen ska jag få krypa ner med barnen i sängen snart.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0