24 september, lördag

Inatt sov jag Inge bra. Jag var nog vaken från typ 4 nästan sen låg jag & halvsov & vred & vände mig.

Vid 8 blev det frukost sen bubbel & sen ett köpcentrum vi var till sist.
Köpte lite till barnen & till mig.

Sen har vi strosat runt heeeela dagen & ätit gott & druckit gott.

Efter vi fixat oss blev det bubbel hos Stigberg.
Sen hade vi bord 20.30 på ett tapas ställe.
Så god mat & dryck, Även om de tog 1,5 timme att få ens förrätten.

Allt var supergott men varmrätten var vi proppmätta efter & fick knappt i hälften av all mat.

Sen strosade vi & tog ett glas & nu äntligen ska vi sova, är helt slut!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0