12 september, måndag

Lång resedag igår, frukost vid 7, lämnade hotellet vid halv 8, 9.47 gick tåget från La Rochelle & 11.45 var vi i Paris.

Då väntade lånar bilköer till flygplatsen i en timme.
Sen var vi på plats & planet blev 40 minuter sent.

Jag var hemma 20.10 & sprang & kastade mig på barnen, herregud som jag saknat dom.
En lugn kväll med lite valvaka men det blev en tidig kväll efter en dag med 12 timmars resande.

Jag har blivit förkyld med så öronen höll på att sprängas & det gjorde så ont.

Idag var jag hemma med Valle då han blev krasslig i torsdags.
Så en lugn mysdag hemma med han & julfilmer i soffan .

Tvättat massa & bäddat rent.
Nu kollar jag en film om Italien Igen & drömmer mig bort.

Ser fram
Mot att krypa ner i sängen med barnen snart.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0