28 november, måndag

Igår åkte Filippa & jag in & köpte en julgran & sen handlade lite.
Hem & hade riktig mysdag.
Valle hade 39 i temp hela dagen så han sov mest.

Men pepparkakshus-bygge blev det & sen dekorera den mindre granen, så så fin & såmysigt  med 2 granar.
Skulle kunna ha en i köket, en i vårt sovrum & en i badrummet .

Vi åt så god mat men alla energi tog slut & maten smakade inte som jag väntade mig & orken fanns knappt till att pynta den stora granen.

Men vi drog igång musiken & sjöng & gjorde den fin & kollade julfilm. 
Sen kom den; febern, jag var helt slutkörd.

Så det var därför energin tog slut & maten inte smakade som den brukar.

Så idag har jag & barnen varit hemma, deras första feberfria dag.
Jag vaknade med feber & inte alls pigg.
Svettades som en gris & tog en kall dusch.

Sen har jag legat i soffan hela dagen.
Barnen är rossliga & hostiga så vi alla är
Hemma imorgon också.

Mysig kväll med barnen & kika på ensam hemma.
Jag fortsätter med julfilmer.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0