31 maj, tisdag

I söndags var det morsdag, jag började med att åka in & handla lite mer att plantera.
Sen hem & plantera.

Vid halv 4 var det morsdag middag hos mamma & pappa med allihopa,
Supermysigt.

Jag hade känt mig lite låg under lördagen & söndagen & på söndag kväll kände jag mig inte alls pigg, så ont i halsen att jag inte kunde svälja & hostade så jag kräktes nästan.

Valle var också lite krasslig så vi höll oss hemma måndag & tisdag.
Jag har varit utslagen men halsen & hostan är mycket bättre, så imorgon blir det jobb.

Jag känner att det är dags att ta sig i väg, jag blir bara deppig hemma , har inte orkat städa eller någonting, bara bara vilat. 

Känt mig lite låg idag, känner bara att jag vill vara ledig och resa med min familj; kunna ta ledigt när jag vill, jag hör hur det låter men det är så jag känner.

En mysig dag ialla fall med Valle , vi har kollat Herkules i sängen , sen fixade han bio tills Filippa kom hem.
Jag har legat & sovit & barnen har städat utan att jag bett dom.

Nej jag måste iväg till jobbet imorgon & komma igång igen, på med smink & kläder så blir jag nog piggare och inte lika deppig.

Nu tänder jag ljus för det är mörkt ute & regnet kommer & går.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0