3 maj, tisdag

För 6 år sen föddes världens finaste lilla kille, Valle  Christoffer Reinwalds.
Du har en så stort hjärta & är en av dom bästa i världen på att visa kärlek.

Massa bus & röj men även massa mys.

Imorse väckte vi dig med paket & choklad boll & kladdkaka enligt önskemål.

Mormor & morfar Tina & Åke hämtade tidigt dagen till ära.

När jag kom hem ordnade jag mat till kvällens kalas.
Valle fick världens fina tårta som han önskat av Therese , årets tårta blev pirat tårta.

Jag hoppas du är nöjd med alla 3 firanden av dig.

Vi älskar dig & tårarna rinner av lycka när jag bläddrar igenom bilderna genom åren, världens finaste syster har du också som gett dig all kärlek & uppmärksamhet sen du kom.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0