26 maj, torsdag

Igår jobbade jag full dag & samlade komp.
Kvällen spenderade vi på Ekbolanda, så otroligt underbart att vara där sommartid.

Barnen & Daniel åkte massa traktor så alla var nöjda haha.
Vi åt massa gott & hade så mysigt.

Imorse  blev det sovmorgon sen åka & fixa naglarna & sen storhandla.
Massa gott till imorgon & sen lite att börja plantera.

Känns som jag har stödat hela dagen, nu klockan 10 blev jag klar.
Men hann med en promenad när barnen var på disco här i Kinnsta skola.

Så fint uppstyrt för alla barn i Länna.
Barnen hade superkul, Daniel fick hänga på disco & jag var där en stund sen hem & fortsatte städa.

Är helt slut & hade ett litet sammanbrott idag delvis pga lite ryggont.

Men nu är det serier & ett glas rött, sen ska jag sova, jag ska jobba imorgon.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0