24 maj, tisdag

Igår var det jobb & sen avslutning på Valles simskola, man fick vara med inne i simhallen och kika.
Alltså wow så duktig han blivit, från att vara rädd för vattnet & grät varje lektion i början till att inte ha några problem alls, så så duktig i alla övningar & på vattenvana.

Idag jobb & väldigt lugna dagar.
Jag & barnen tog sovmorgon imorse & det var så skönt att slippa dra upp barnen ur sängen.

När jag kom hem blev det en promenad direkt i det fina varma vädret.
Sen blev det middag & Daniel åkte iväg på paddel.

Barnen har lekt ute & jag har tvättat & vikt kläder i vanlig ordning haha.
Usch så trött jag är på allt städ plock & tvätt .

Men sen har der varit soffläge hela kvällen , jag behövde det kände jag .


(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0