1 maj, söndag

Vilken helg det varit, väldigt hektisk men kul.
Igår åkte ju jag & Filippa till Gränby för lite ärenden, mysigt att få åka iväg lite ensamma.

När vi kom hem städade jag & röjde & fixade mig, sen lunch hos Enok & Malin & sen till Sohlberg för valborgsfirande.

En mysig & härlig kväll med massa gott & även en kase fick vi se.

Imorse åt vi frukost Sen hem & sen var det kalas direkt nästan.
Valles första kompis kalas & det var så kul att se han så stolt.

Det var röj i 2,5 timme sen åkte alla barnen hem & då kom Daniels släkt för lite fika & massa presenter.

En så nöjd kille & vi alla i familjen  var helt slut sen. Lite tid att andas sen ville barnen ut & leka & jag gick en långpromenad med Malin &Camilla.

Sen blev det tacorester i soffan & sen gonatt för barnen.
Jag ska lägga mig snart, är helt slut faktiskt.

Hektisk vecka framför oss också.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0