8 mars, tisdag

Som sagt tisdag snart slut jag hinner inte med dagarna & det ger mig lite panik. 

Igår handlade jag så mycket som jag hann med sen skynda hem & hämta Valle för att åka på simskola.

Daniel var hemma med Filippa & byggde klart garderoberna.

Nör jag kom hem var det duscha barnen, ge dom kvällsmackor, göra matlådor, tvätta , vika in alla kläder i nya garderoben , helt slut var jag sen vill jag lova.

Idag har jag jobbat, efter jobbet åkte jag & tränade & sen mötte jag Daniel & barnen , jag & barnen åkte hem & Daniel åkte & träna.

Kom hem åt middag & röjde & sen har jag tvättat 2 maskiner & vikt undan tvätt.

Får panik liksom hur ja ska hinna med allt & ledsen när jag knappt hinner umgås med barnen, vardagspusslet alltså..

Jag har ialla fall duschat nu & lagt mig i soffan  en stund innan jag ska sova .

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0