6 mars, söndag

Igår vaknade jag 6, kunde inte sova längre.
Jag låg & drog mig ett tag i sängen och vid 7 tog jag en promenad, solen lyste & det var så härligt.

Sen blev det frukost, duscha & fixa sig & efter det åkte jag & barnen till Gränby, en sväng på systemet & lite småhandla.

När vi kom hem förberedde jag för lunch & sen kom Johan, Yasmina & barnen hit.
Vi sågs ju senast i somras, dom bor på ju Västkusten så blir ju inte så ofta sen dom flyttade härifrån.

En mysig dag med grillade burgare & gott fika.

Vid 4 kom Therese & vi startade vår mysiga mello-semifinalkväll.
Massa gott att äta, gjorde en ny pasta jag velat göra ett tag & jösses så gott det blev!
Scampi, zucchini, grädde, vitt vin & saffran.

Therese hade gjort supergoda mini-semlor också, sen lote snacks & godis.
Supermysig kväll, precis vad jag önskade.

Vi vaknade halv 8 & vi ligger & drar oss i sängen, ska snart upp & kasta in crossainter i ugnen sen får vi se vad denna soliga dag har att erbjuda.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0