30 mars, onsdag

Dagarna springer iväg, i måndags skyndade jag hem & utnyttjade min friskvårdstimme, en timme pw, sen äta, tvätta & städa.

Igår efter jobbet åkte jag & tränade & sen handlade jag lite & sen hem & såg Sverige matchen som inte slutade bra, inget vm för oss i år.

Idag jobbade jag & åkte lite tidigare för att åka till Anna & bli fin i håret!
Det blev precis som jag ville, lite ljusare bara, som en nyans ljusare & redo för vår & sommar sol!

Daniel & barnen var till Ikea & köpte lådor till min garderob & en hylla till Filippas garderob som vi väntat på i 2 månader, så nu är det lite mer ordning.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0