20 mars, söndag

I fredags efter jobbet åkte vi till Hallsta direkt, middag på pizzerian med Bella & barnen sen såg vi killarnas match, den var var bra & dom vann så det blir även match idag sen vet vi om det är fler matcher eller fenito.

Igår startade jag dagen med en solig promenad & fixa till mig sen dans för Filippa, fixa naglar för mig & sen hockey för Valle.

Sen var det åka till mamma & pappa & svira om till partytkläder & fira Ludde som fyllde 30, MIN LILLEBROR FYLLDE 30 år igår. HALLÅÅÅ?!

Så trevlig & kul & bra dag & kväll med nära & kära. Bra styrt Ludde, eller mamma & pappa haha!

Idag startade jag Även dagen med en solig härlig promenad.
Nu är jag & Filippa på dans sen blir det handla  mat & åka tillbaka till mamma & pappa & njuta av vädret.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0