16 mars, onsdag

Dagarna bokstavligen springer iväg, jag har hållt igång & igår åkte vi till affären för att klpa något gott då Valle & Daniel hade namnsdag & Filippa hade en läxa hon skulle göra i mataffären.

Idag jobbade jag sen tränade & pappa var snäll & var med barnen då Daniel hade match.

Kom hem & slängde ihop en middag sen la barnen & sen har jag legat på soffan bara. 

Mycket oro & tankar för mig i perioder & rädslan för krig här, kan inte ens förstå att jah skriver dom här orden…

Men väl hemma i soffan så sjunger Valle på Lalehs låt Det kommer bli bra, jag ville bara gråta men jag tänkte att han har rätt, det måste han ha.

När jag har ångest och är rädd vill jag vara nära barnen så ikväll fick dom somna i vår säng och dom var så lyckliga så.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0