13 mars, söndag

Vilken helg det varit & ännu är den inte slut.
I fredags kom Sohlberg på middag, vi gjorde en asiatisk biffsallad & lite tilltugg sen att vi & prata myste hela kvällen, vid 10 åkte dom hem , det var skönt med en ganska tidig kväll faktiskt.

Igår morse var de hockey för Valle 9.30 sen dans för Filippa 10.15.
Sen handlade vi presenter till helgens kalas.

Vid 2 åkte barnen på kalas & jag & Daniel var hemma & förberedde för kvällens middag. 
Vid 4 kom Stigberg & Dennis & då började bor mellokväll.

Så kul & härlig kväll, mello finalen var så bra i år så många bra låtar & jag lyckades gissa rätt på topp 3.

Supermysig kväll!

Imorse tog Bella & jag oss ut på en solig promenad & tankade energi.

Åt frukost & tog det lugnt innan Filippa & jag åkte på dans.
En fullspäckad söndag väntar!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0