1 mars, tisdag

Igår jobbade jag, sen hem kasta i mig en macka sen simskola med Valle.
Efter det kasta massa sopor.
Hem & åt kvällsmacka sen sovdags.

Jag hade sånt ångest igår, känner mig så rädd och orolig över situationen nu i Europa. Det känns som att snart kommer vi i Sverige att bli bombade av Ryssland.
Jag är verkligen rädd på riktigt, så rädd att jag är ledsen och har sådan ångest.

Jobb idag & utbildning av vårt nya mät-instrument.

Efrer jobbet tränade jag & sen handlade jag &köpte  hem semlor på självaste fettisdagen.

Vi la barnen sen lyssnade vi på statsminister Magdalena Anderssons tal till svenska folket.
Läget om Sveriges hotbild, blev inte direkt lugnare , mer ångest, rädsla, panik och oro.

Det är andra gången på 2 år som statsministern talar till folket , det ör inte vanligt och det är helt sjukt att det hänt 2 gånger på 2 år när de hänt 2 gånger under flera decennier tidigare.

Det enda jag vill göra nu är att vara hemma med barnen och mysa.

Daniel var med Filippa på läkarbesök idag och Valle till tandläkaren, full fart!

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0