9 juni, torsdag

Jobb idag & jag drog lite tidigare för att hämta Valle & sen hem & hämta maten & fikat till picknicken.

Micke kom & följde med på Filippas avslutning.
Alla barnen kom tågande från skolan mot Kopphagen sjungades, så så vackert.

Sen stod dom & sjöng massa fina sånger & det var nära till gråt. Låtar jag sjöng i kyrkan, sen var det Laleh- det kommer bli bra, Idas sommarvisa bla , så så fina låtar.

Efter det var det picknick. Pastasallad, go fika & jordgubbar, så mysig kväll!

Imorgon slutar barnen vid 11,30 & då blir det sommarlov.
Eller ja inte för våra barn ännu.

Jag får sån jäkla ångest av att se alla lägga ut , lov i 10 veckor bla bla .
Känns mer som det är någon "tävling" vem som är ledig längst , ju längre ledig ju bättre är man typ.
Alla har inte möjlighet att jobba hemifrån & ha barnen hemma hela sommaren… 
Usch sån ångest jag får alltså.
Våra stackars barn har "bara" 5 veckor typ i år.

Men men ska försöka inte ta åt mig av allt som skrivs.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0