8 juni, onsdag

Dagarna på jobbet rullar på trots väldigt lugna dagar.
Igår efter jobbet tränade jag, så kul! Hoppas få va frisk nu & kunna träna en gång i veckan.

Efrer det handlade jag lite & hämtade ut paket. Filippa fick en ny stol till sitt skrivbord.
Såååå fin!

Idag var det städ på jobbet på förmiddagen & sen brand utbildning.
Handla snabbt igen efter jobbet sen åka hem , fixa middag, tvätta, vika tvätt , fixa morgondagens picknick.

Jag är helt slut alltså om kvällarna.
Så tillslut sa jag, chilla Louise lägg dig på soffan med ett glas vin, då gjorde jag det!

Jag kollade gamla bilder på barnen & började gråta.
Tänk så stora dom blivit, har vi haft små bebisar?

Som jag saknar det, en liten bebis.
Men det är väl det som är
Det fina med minnen, att minnas tillbaka.
Man minns ju alltid bara det bästa också haha.


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0