4 juni, lördag

Jag startade dagen med en solig & varm promenad 7.45 imorse.
Så så skönt att röra på sig igen, 9 dagar total vila efter min ömma hals & hosta så kände jag mig redo imorse.

Sån energi efter bästa podden & sen plocka syrener, komma hem & fixa frukost till familjen. & sen mysa ihop & ta det lugnt.

Idag var det städdag här hemma på gatan.
Daniel & barnen gick ut & jag gjorde ett race här hemma innan jag gick ut.

Korvgrillning med gatan sen la jag mig i solen med ett glas iskallt vitt vin & drog på Måneskin; så härlig eftermiddag.

Sen blev det tilltugg & middag & altanbyggande hos grannarna.
En toppen dag & kväll har vi haft!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0