27 juni, måndag

Idag var det väldigt lugnt på jobbet, jag tog ut lite Komptid & överraskade barnen med att hämta 14.
Tur de då det varit 33 grader idag.

Barnen får sommarlov på torsdag, farmor Mia & Sam ställer upp & tar barnen måndag & tisdag nästa vecka då dom skulle gå, barnen blev såååå glada.

Även jag, vet inte varför jag tycker det är så jobbigt att dom går på fritids, men men..

Även mormor & morfar & mamma ställer upp så barnen får lov en vecka innan Daniel!
Så så snälla alla ❤️

Filippa sa att det var den bästa dagen då barnen fick en liten pepp-present imorse, sen fick gå hem tidigt, fick veta att dom får lov på torsdag. Att hon fick äta ris & soya & Nuggets till middag och att hon fick somna i vår säng.
Gullunge❤️

Härligt med sommardagar, nu kollar jag greys & äter lite gott.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0