26 juni, söndag

Imorse vaknade vi upp till en superhet dag igen.
Minst 30 grader & det blev bad & sol hos mamma & pappa innan vi åkte vid halv 1 till Gränby för att köpa present till Filippas kompis & handla mat.

Sen droppade vi Filippa på kalas, Valle lekte med kompisar & jag & Daniel låg ute i solen & lyssnade på Eros Ramazzotti & italienska hits, så härligt!

Vid halv 5 kom Filippa & hennes kompis Filippa hit. Jag har bara njutit & av vädret & varit utomhus, Sååå härligt!

En väldigt varm kvällspromenad med Malin mellan 8-9.

Barnen kunde knappt somna pga värmen men tillslut.

Jag har tagit en dusch & känner mig fräsch .
Inte alls taggad på jobb & dessa veckor innan semester..

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0