17 juni, fredag

Igår morse vaknade en varm Filippa med feber, det blev vabb för mig.
Jag kom äntligen ikapp med det där tvättberget jag skjutit på över en vecka & sen tvätta & vika undan all tvätt, att det ska krävas en vab dag för det…

Vi åkte till mamma & pappa & sov där då barnen skulle vara med mamma idag.
Ludde kom, som varje torsdag dit, mysigt med familjekväll.

Idag har jag jobbat & barnen varit med mamma & mormor & morfar.

När jag hämtade barnen åkte vi & köpte sushi & chop chop, fika & godis, allt dom
Ville ha typ.

Sen hem & hade fredagsmys, supermysig fredag med mina favoriter medans pappan är på galej.

Jag ska vara vaken hela natten, har så mycket jag vill se på tv haha!


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0