14 juni, tisdag

Jobb idag & jag går igenom mycket & repeterar alla stegen som sker i jobbet & ska lära mig en del nytt nu till semestertider.

Efter jobbet åkte jag & tränade sen handlade & sen hämtade tårta hos Therese som hon gjort till Filippa, så så fin!

Sen hem åt middag, köpte med fika till barnen , sen städat, gjort matlådor, Slagit in paket & kollat massa bilder på Filippa.

Som jag gråtit, vår fina tjej, som alltid varit världens snällaste lilla person.
Jag gråter bara jag tänker på hur fin hon alltid varit.

Nä nu får jag sluta.
Hur har hon hunnit bli 8 år & vart har all tid tagit vägen?!?

Min älskade dotter, imorn är det din dag.


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0