5 juli, tisdag

Igår var det jobb, allt hände på samma dag & jag kände mig lite stressad men det löste sig tillslut, jag fick säga till mig själv att inte stressa upp & sen tänkte jag att jag gör det bästa jag kan.

Efter jobbet handlade jag, Daniel föreslog salami & ost & det bangar jag aldrig.
Kom hem fixade lite plock middag & matlådor sen kollade vi film & åt chark.

Sen blev det kvällspromenad  med Therese i telefonen, tänk att snart är lilla bebisen här!

Jobb idag & en lugn dag, sen hem  & pussa på mina små som äntligen  kom hem.
Blivit bortskämda massor sen i söndags hos farmor & Sam.

Vi åt tacos, kladdkaka, grädde & jordgubbar innan vi åkte till lövstalöt.
Nu väntar mysiga dagar här för barnen & jag sover här med dom inatt.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0