31 juli, söndag

Igår hade vi en sån härlig dag.
Började dagen med att jag & Valle åkte och handlade mer mat & sen kom vi hem & hade det så bra, solen lyste hela dagen , alla badade utom jag haha.

Vi åt gott hela dagen & drack gott , en sån där Perfekt dag i stugan med fint väder.

Till middagen blev det risotto med champinjoner, sparris & kantareller som vi fick från grannen här, så söt tant!

Vi satt ute till 12 & lyssnade på musik & njöt av   Sommarkvällen.

Imorse åkte Stigberg hem.
Daniel jag & barnen har badat, under tvång för jag var tvungen att "duscha"

Snart kommer Robin & Cissi hit med deras barn.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0