16 juli, lördag

Igår jobbade jag Till 15.15 sen checkade jag ut, skön sista dag innan semestern.
När jag kom hem packade vi in allt i bilen & jag tog en dusch & tog på mig myskläder sen rullade vi hemifrån.

Mot stugan & fira semestern i bilen med donken.
Vi kom till stugan typ halv tio & mamma & pappa var redan här då.

Lite Husbilsmys men sen la vi oss.

Idag har Daniel fixat med vattnet & tillslut gick det bra när han löste problemet.
Vi åkte till Ljusdal & hämtade ut en säng vi ska ha i vårt lilla sovrum, sen handlade vi lite.

När vi kom hem vid 2 åt vi lite smått & gott.
Jag har mest förberett på altanen & imorgon hoppas jag det är klart.

Mamma gjorde en supergod tomatsås till middag.
Sen har vi spelat spel & haft Husbilsmys.

Snart ska vi sova, Filippa sover i husbilen med mormor & morfar inatt också.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0