14 juli, torsdag

Igår jobbade jag till halv 4 sen åkte jag till Anna & klippte mig.
Sen hem till mamma & pappa, där var Ludde, mormor & morfar.

Jag fick en rejäl aperol spritz , så mysigt att få vara med familjen.

Sen blev det massa tacos & en prommis på det, åt så mycket tacos att jag mådde illa hela prommisen.

Sen blev det även en sväng till Rebecca & Max som var hos Stensson, så så mysigt & spontant & ännu mer gott att äta.

Jobb idag & sen hämtade jag ut Daniels kostym som han sytt upp.
Sen mötte jag Daniel & barnen, sooom jag saknat dom, var alldeles tårig.

Barnen & jag åkte till Gränby & Filippa fick välja kläder hon tjänat ihop på deras restaurang i Huvsjön.

Hem & åt middag & sen har jag fixat & packat & tvättat & förberett för morgondagen.
Imorgon får jag semester & sooom jag längtar!

Ska snart krypa ner mellan mina små gullisar & ligga & sniffa dom i nacken.

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0