10 juli, söndag

Igår hade vi en så härlig dag.
När vi kom hem drog vi igång lite musik & satt i solen & åt massa gott.

Gott att äta hela kvällen & så så mysigt

Idag åkte vi till Gränby & jag & Daniel tog vår andra TBE spruta & sen blev det premiär glass på Leijon bageri.

Hem & då kom Ellen & Alva hit & lekte.
Valle & Alva gifte sig ännu en gång & var så söta.

Sen ville barnen bada & då åkte vi till dom för bad & sem blev vi kvar på pizza, supertrevlig kväll.

När vi kom hem vid 8 packade vi till barnen & Daniel som åker till Örnsköldsvik imorgon.
En sväng till grannen hann vi med & även bädda rent haha, full fart!

Nu ska jag sova med Mina älsklingar som jag inte träffar förrän torsdag.
Kommer sakna dom.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0