6 januari, torsdag

Igår jobbade jag hela dagen till 16.30 sen hem & ha myskväll med popcorn & kolla 2 filmer när barnen la sig, gråtfest till sorgliga filmer.

Imorse ställde jag klockan för att gå ut & gå & jösses vilken härlig start på dagen, krispigt, kallt & soluppgång med favoritpodden.

När jag kom hem åkte jag & Valle & småhandlade lite sen & åt frukost.
Vid 10.30 kom Therese, organiseringspatrullen, sen körde vi igenom 3 rum & det blev så bra!

Sen skickade vi iväg Daniel till tippen med allt.
Jag fixade mig & la en till rosa inpackning i Filippas hår.

När Daniel var hemma & redo åkte vi till Kristin.
Vi har haft en så härlig kväll på Ekbolanda som alltid.

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0