4 januari, tisdag

Igår jobbade jag, sen handla mat, efter det ut till simskolan & mötte mamma, pappa & barnen.
Barnen hade klädsim & fick köpa sina simmärken.

Efter det pussade jag dom hej då & åkte hem för att röja allt kaos.
Daniel målade en sväng sen hade han träning & sen målade han när han kom hem.

Vi Jobbade på till 1 & jag gjorde matlådor & började faktiskt plocka ner lite julsaker mitt i all kaos.
Men vid 1 blev det god natt.

Idag har jag jobbat & efter de hem & stressa & fixa ordning Valles rum innan mamma & pappa kom med barnen.
Dom har skämt bort dom sen i söndags.

Så Valle hade ett nytt rum när han kom hem & han blev chockad & glad.

Lite middag med mamma & pappa sen åkte dom hem.
Vi har tagit det lugnt, jag har tvättat några maskiner & det kliar i hela mig med kaoset men jag inväntar proffshjälp på torsdag.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0