16 januari, söndag

Igår startade jag dagen med en promenad sen blev det frukost & gratulera mamma som fyllde år

Sen åkte Daniel & jag på Valles hockeyskola & Filippa var kvar med mormor och morfar.
Efter det åkte vi till Hallstavik.

Daniel hade match & vi såg två perioder med Bella & barnen sen åkte vi till dom.

En superhärlig kväll i vanlig ordning med massa gott att äta & sen musiktävling i timmar & jösses så kul det var!

Halv fyra la jag mig inatt…
Sen åkte vi vid 9 imorse då Daniel skulle iväg.
Jag har fixat & donat här idag, rensat bland Valles kläder, tvättat, börjat gå igenom Daniels kläder .

Det är kaos här & jag tror att till nästa helg är det lite mer ordning här hemma.

En lugn söndag hemma & Så så skönt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0