27 februari, söndag

Imorse åt vi frukost & sedan rullade vi hemåt.
Ge barnen lunch sen köra Filippa till en kompis & jag åkte till Gränby.

Jag tog äntligen tag i att köpa fler bh-ar , tror ni inte att jag glömmer dom på Gränby? 
Japp det var det roliga ….

Storhandlade ialla fall sen köpte jag hem mat till barnen dom skulle få till middag,  chop chop & sushi.

När jag kom hem tog jag en solig promenad , så härligt!
En timmes prat med Therese om min oro & rädsla för allt som pågår nu.
Putin känns kapabel till allt och idag fick jag lite smått panik och kände mig riktigt orolig.

Men men…

Sen blev det middag, barnen åt som sagt sushi och chop chop och jag & Daniel åt asiatisk kålsallad med laxfilé, supergott & fräscht!

Efter det blev det lite godis i soffan & film innan barnen fick lägga sig, då kollade vi på nya Beck, verkligen dålig som alla sagt.

Nu ska jag sova, måndag & ny vecka imorgon, vill ha fredag imorgon typ, få mysa hemma med familjen.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0