25 februari, fredag

Igår jobbade jag & Daniel vabbade med Filippa, så skönt att hon piggnade på sig igår.
Efter jobbet åkte jag & tränade & sen fixade naglarna.

Pappa hämtade barnen på kvällen, dom skulle ju varit där från onsdagkväll egentligen men eftersom Filippa var dålig fick det bli igår.

Igår vaknade världen upp till hemska nyheter.
Ryssland har gått in i Ukraina & startat krig.
Att detta händer 2022 och i Europa, så nära oss, det är så otroligt hemskt att se alla bilder och videos som sprids på internet.

Jag har blivit väldigt berörd och det var jobbigt att sova utan barnen igår i all oro och tankar man har nu.

Så sjukt så sjukt som sagt.

Idag har barnen varit med mamma, pappa & mormor & morfar.
Efter jobbet åkte jag till mormor & morfar och fick middag. En mysig stund där sen åkte jag & barnen hem & såg Talang & åt lite gott .

Daniel är på hockey & jag & barnen ligger i vår säng nu, så mysigt.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0