23 februari, onsdag

Inatt vid 2 vaknade vi av att Filippa kräktes ner vår säng.
Hon kräktes vääääldigt mycket & sen höll det på varannan timme i stort sett.

Vi som skulle ha första lov-dagen med massa mys med våra bästisar.
Men nej , minst 12 kräkor, tappade räkningen till slut, & sedan kom febern 39,4.

Min stackars tjej har sovit hela dagen i princip.
Hon har varit helt utslagen.
Efter Alvedon orkade hon komma till soffan med oss och kolla lite film.

Hon fick önska mat & hon valde såkalrt sushi, kanske inte den bästa maten med 2 bitar i taget med mellanrum och peppar peppar än så länge så har hon behållt det, men jag räknar med spyor inatt.

Så Daniel köpte hem sushi & chop chop så vi fick lite gott idag av allt vi missade.

Annars har jag tvättat hela dagen, bäddat rent alla sängar & tvättat tvättat & torkat golv.
Man måste sanera efter Spyor det är ju vidrigt alltså!

Mysig lugn dag hemma även om den inte blev som tänkt och en utslagen Filippa :(

Daniel har match & jag kollar tv & äter tiramisu, firar att jag jobbat på jobbet i 6 månader idag och där med är tills vidare anställd!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0