20 februari, söndag

Igår hade vi en så mysig dag.
Det var en tidig morgon i ishallen. Valle hade hockey 9-10.

Jag körde Filippa till dansen & sen hämtade killarna för att åka tillbaka till Gränby för att handla.

Sen ville barnen ha donken, standard lunchen på lördagar för dom.
Sen tog vi oss ner på stan till Guntherska.
Jag har länge velat prova deras pizza & denna gång blev det en tryffelpizza med champinjoner, tryffelsalami och tryffel creme.
Sååå god men tror att allra godaste är den enkla med bara basilika och mozzarella och prosciutto , men den får det bli nästa gång .

Så pizza & semla ute i solen, så himla mysigt.
Mer såna lördagar när hockeyn är slut.

Sen hem & städa & vid halv fem kom Stigberg.
Supermysig & trevlig helg & lite planering av höstens weekend resa ihop.

Lite mello & massa gott att äta.
Perfekt lördag!

Dagen startade jag & Bella med en solig & kall promenad sen åkte jag med Filippa på dans.
Efter dansen blir det grill lunch hos Jonas & Marie!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0