2 februari, onsdag

Dagarna går i ett som sagt & jag vet inte vilken dag det är knappt.
Jobb måndag & tisdag, måndag först 3 vaccinet, handla & stressa hem, tisdag jobb & sen fixa naglar, handla lite till & köpa träningskort.

Igår kväll kände jag att jag började få ont i halsen & några jag hängde med i helgen visade sig ha covid så jag stannade hemma idag.

Provade göra hemtest igår men det gick åt skogen, lyckades göra ett pcr imorse .
Hoppas få svar fort nu.

Hade massa mys & skoj inplanerat så blir så less.
Hade ett litet Breakdown idag här hemma & Valle såg helt chockad ut när jag blev ledsen .

Sen sa han: solen skiner och det är snö, nu måste vi gå ut mamma.

Och jösses så fint det var ute.

Jag har tvättat en del idag & sen myst & gjort morotskaka, trodde det var morotskakansdag jdag men det var imorgon tydligen.

Jag har fikat & kollat serier, Daniel är på match.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0