16 februari, onsdag

Igår var vi hemma & tog det lugnt, hämtade hem Filippa & åt mellis sen åkte vi till mormor & morfar.

Jag lämnade barnen där så jag kunde åka & träna med Therese, jösses så kul & jobbigt haha.

När jag kom till mamma & pappa åt jag middag Sen körde pappa in mig & barnen till verkstaden för att hämta vår lill-bil.

Hem & kollade film & la mig i soffan.

Jobb idag & sen hem & hälsa på Daniel sen åkte han på match.

Vi har bara gått om varandra sen lördags typ.
Ska bli mysigt att åka iväg imorgon alla & sen ja fredagsmys på fredag, längtar sååå!

(null)


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Så blir det för oss med ibland att vi går om varandra i perioder. Tex när Rickard jobbar natt och jag i stort set bara jobbar dagpass.

Svar: Detta vardagspussel. Tur man har stunder att se fram mot 😊
Louise Reinwalds

2022-02-17 @ 07:46:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0