13 februari, söndag

Idag blev det fin frukost som mamma fixade.
Sen blev det dans för Filippa. Hon kör dans lördag & söndag nu & det här var en nu dans & hon tyckte det var superkul!

Pappa & Valle åkte och kollade på Daniels match så vi tjejer, jag, mamma & Filippa åt sushi.

Sen blev det fika hos mormor & morfar innan vi åkte hem.
Hem & tvätta & laga middag sen lite soffmys innan barnen la sig.

Jag har kollat på en superbra film & ska lägga mig snart.
 
Jag har känt mig lite deppig idag. Känner liksom inte för jobb eller skola eller förskola, vill bara vara hemma med familjen och bara mysa.

Som vi gjorde när ja hade covid. 
Det är tråkiga tider nu, trist väder ute & jag behöver typ vår sommar som alla.

Behöver nog hitta in mer i rutiner men det är tufft nu ärligt .
Sen allt runt om som händer så ja. Vill bara vara hemma med barnen och dom vill också bara det & slippa Vardagen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0