8 augusti, måndag

Imorse startade jag dagen med att klippa gräset, det har sett för jäkligt ut med ogräs & tistlar men nu kapade jag dom & Daniel gick & rensade sen.

Vi gjorde oss klara & sen rullade vi mot Solna.
Vi har strosat på Mall of scandinavia & ätit lunch & tog en aperol på takbaren.

Sen gick vi till hotellet & vilade en stund & sen blev det en sväng till lekparken innan vi handlade middag & kvällsgodis.

Barnen & jag åt sushi & Daniel Subway.
Vi tog det lugnt en stund sen ville barnen ner & spela i lobbyn så jag & Daniel tog ett glas.

Sne har vi myst i sängen & kollat film & tv.
Så mysig dag & kväll med mitt gäng.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0