28 augusti, söndag

Igår hade vi en lugn förmiddag hemma & sen gjorde vi oss klara & tog oss in mot stan.
Det var kaos på hela e4 enda till f16 pga flygvapnetsdag, vi hade turen att se lite flygningar från bilen,
Det är ju otorlogt häftigt att få höra om alla dessa plan.

Hursom handlade vi lite godsaker till födelsedagsbarnet vi skulle fira på kvällen, Daniels faster.

Sen åt vi lunch på saluhallen på deras sushiställe.
Barnen åt 11 bitar sushi var & jag & Daniel åt deras poke bowl, det var nog inte riktigt min grej, men nu har vi provat ialla fall.

Sushi såg fin ut. Han inte smaka då barnen slaktade tallriken haha, 200kr för 11 bitar, liiiite dyrt för min smak haha!

Efter det åkte vi till Anita & var där en stund innan vi rullade mot Adelsö.

En Så otroligt bra& roligt uppstyrs 50årsfest, det kändes som vi var på bröllop typ, sjukt bra kväll & väldigt kul!

Barnen var med på festen & dom tyckte det var jättekul & spännande saker som hände.

Vi åkte från Adelsö med 23-färjan, vi skjutsade hem Anita sen rullade vi hemåt.
Jag var ganska trött så jag drog igång musik & hade allsång från Hässelby till Länna!

Det blixtrade jättemycket & det var mysigt att se när man körde.

Valle & jag ligger i soffan & myser nu, Filippa & Daniel sover.
Det regnar ute & det ska regna hela dagen & jag är så taggad på det.

Vi ska bara mysa runt här
Hemma idag, jag ska bädda rent & tvätta & bara vara inne med gott samvete.

Kanske blir en liten sväng till stan för att köra Daniel till tåget.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0