24 augusti, onsdag

Igår bjöd mamma & pappa in på spontanmiddag & det tackar vi inte nej till.
Pappa hämtade barnen tidigt så det var lyxigt!

Vi var där & åt & fikade sen åkte vi hem & då tog jag en härlig kvällspromenad, det var så otroligt fint ute så jag stannade en stund & bara stirrade på himlen, helt magiskt fint!
Jag har aldrig sett en så stor & Tydlig regnbåge någonsin.

Sen blev det serier & dusch.

Jobb idag &  sen åkte jag & tränade, herregud så jag skakade haha. Har inte tränat på 2 månader typ, så jag lär inte kunna gå imorgon…

När jag kom hem åt jag middag & barnen åkte på sin present från farfar, en ny fyrhjuling.

Sen la jag barnen & sen gick jag ut & klippte gräs & lyssnade på podd.
Nu har jag plockat undan all ren tvätt, jag ska röja undan lite mer sen ta en dusch & sen blir det nog en film, blir nog lägga sig sent ikväll, det händer inte ofta haha!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0