16 augusti, tisdag

Imorse ringde klockan, enda gången Den ringt denna semester var när vi skulle ta tåget till Göteborg & när vi ska hinna med att äta hotellfrukost, idag ringde den för skolan kallade.

Valle har varit så taggad länge, vi snackar sen Filippa började på skolan.
Nu var det äntligen dags & han var väldigt pirrig.

Det var så kul att se han springa till sin kompis & kramas när dom sågs på skolgården.

Jag var med 1,5 timme ungefär sen åkte jag hem.
Jag tog en väldigt varm promenad, det var så äckligt varmt & svetten rann på mig överallt.

När jag kom hem fixade jag med tvätt & bäddade i barnens säng.
Sen åt jag lunch & sen var det dags att hämta barnen.

Båda hade haft en toppendag & direkt efter jag hämtat dom handlade vi lite & sen åkte vi till mamma & pappa & mormor & morfar för bad, 33 grader idag!

Sen har vi firat Mathilda utan Mathilda, hon var sjuk så vi firade utan henne haha.

Nu ska vi se lite serier sen imorgon ringde klockan ännu tidigare & det är dags för mig att börja jobba efter mer än 4 veckor semester.

Jag har ingen ångest ännu men är inte supertaggad på att gå upp tidigt sminka mig & klä mig anständigt haha, vill stryka runt osminkad & i lite halvslitna shorts & linnen haha!

Tack sommaren 2022, du har varit mycket bra!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0