7 april, torsdag

Idag var jag hemma med Valle, han har varit lite snorig & imorse lite kladdig i ögonen så han fick vara hemma.

Vi har myst& städat haha, han har dammsugit & hjälpt mig göra rent kylskåpet, det var på tiden vill jag lova.

Pappa kom hit vid 4 & var med barnen ikväll.
Jag , Daniel, mamma, pappa & Ludde har länge planerat gå på Zlatan bion men mormor & morfar som skulle ha barnen var sjuka så pappa var hemma med barnen istället.

Vi åt på Bastard burgers sen bio, filmen var jättebra, man fick verkligen se hur Zlatan växte upp. En sorglig film & tårarna rann till & från hela filmen från start till slut. 

Var skönt att komma hem till barnen och krama dom extra, dom ville somna i vår säng och jag sa såklart ja.

Jag kollar på greys nu & barnen & Daniel sover.

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0