3 april, söndag

Herregud dagarna bara sveper förbi & jag hinner aldrig med att skriva här.
Torsdag var det pw med Malin sen storstäd på kvällen.

I fredags slutade vi 14 sen åkte vi & tog ett glas innan vi skulle till Escape room & sen var vi ut & åt på Klang, ryggbiff med pommes bea & rödvinssås & sen churros till efterrätt.

Jag var hemma kvart i nio & hann med lite fredagsmys med familjen.

Igår tidigt åkte Daniel till Göteborg för att se någon aik match.

Barnen & jag åkte till Gränby, Filippa hade dans & när den var slut kom Micke & vi åkte till donken & åt innan hockeyn.

Det var dags för sista hockey skolan igår så det var roligt uppstyrt med A-lagspelare från herr & dam & med maskotar.

Dom fick medalj fika & godis också, riktigt bra uppstyrt.
Farfar Micke ställde upp på isen när Daniel inte kunde.

Mamma & pappa kom och tittade med mig & Filippa också.

Efter det åkte vi till mitt gamla jobb & köpte dom goda räksmörgåsarna & lite annat gott & sedan hämtade vi Therese & åkte hem.

När vi kom hem startade vi med massa gott att äta & dricka.
Sen kom Kristin förbi & även Malin.

En toppenlördag blev det verkligen!

Vi har vaknat nu & ligger & drar oss i sängen, vi ska snart fixa frukost sen är det dags för dans för Filippa.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0