20 april, onsdag

Igår var det vardag igen, efter jobbet handlade jag lite sen hem & fixade middag.
Daniel & jag bar ut alla utemöbler så Daniel kunde köra in Volvon & byta däck.

Sen åkte han till tippen, jag tvättade & gick en promenad med Malin & Daniel målade  klart Filippas rum.
Vi avslutade kvällen med lite gott i soffan.

Jobb idag sen möttes jag, Daniel & barnen, Valle & Daniel åkte till Solna för Valles första aik-match. Han var så taggad!

Filippa & jag åkte & åt sushi & sen en sväng till mamma & pappa.
Kvällspromenad & hälsa på hos mormor & morfar också.

När vi kom hem  gjorde jag matlådor & duschade sen har vi kollat film & ätit godis i sängen.

Killarna borde komma snart & då blir det sova direkt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0